چند تا اس ام اس فقط واسه عزیزان خودم که همیشه به من سر میزنن

به وبلاگ دوست داشتنی ها خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
اضافات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

اینجا محل خرید شماست/با یک کلیک به یک فروشگاه بزرگ بروید/

چند تا اس ام اس فقط واسه عزیزان خودم که همیشه به من سر میزنن

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده، بوده روی دل /  بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل

 

تو مثل شمعدانی ها پر از راز و زیبایی / من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم / تمام آرزوهایم زمانی سبز میگردد / که تو یک شب بگویی دوستت دارم

 

چشم بر هم نهادم گردش دوران گذشت / بهر یک نفر سخت و بهر دیگری آسان گذشت / روزگاری خواهد آمد با خودت نجوا کنی / یاد باد آن روزگارانی که با یاران گذشت

 

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست / بهترینم هرکجا هستی بدان / هر کجا باشم دلم در یاد توست

 

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند / یک خواسته دارم ز خدای تو عزیز /  در هر دو جهان جدایم نکند

 

میدونی فرق تو با جاده چیه؟ جاده رو باید انقدر بری تا برسی به آخرش، ولی تو همینجوری آخرشی، آخرش

 

چه غم داری به دل ای نام تو آرام جان / که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم / بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری / ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری

 

در املاء دوستی برای محبت تشدید بزار، تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه!!!

ديگر بهار در سبد روزگار نيست / ديگر قرار نيست ، نه ديگر قرار نيست / شادم که زود مي گذرد شاديم ، ولي / غم مي خورم که هيچ غمي ماندگار نيست

اس


کاش ميشد در سايه ي مژگانت ، لحظه اي به تماشاي درياي خوشرنگ چشمهايت مي نشستم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.
کاش ميشد با تو بودن را نوشت / تا که زيبا را کشم بر هرچه زشت / کاش ميشد روي اين رنگين کمان / مي نوشتم تا ابد با من بمان

اس ام اس عاشقانه.com


ميدوني چرا غروب هميشه سرخه ؟ چون هر وقت ميبينه چقدر دوست دارم ، حسوديشون ميشه !ا


زندگي جيره ي مختصريست ، مثل يک فنجان چاي و کنارش عشق است ، مثل يک حبه قند ، زندگي را با عشق نوش جان بايد کرد


جهان چيزي شبيه موهاي توست ، سياه و سرکش و پيچيده ، خيال کن چه بي بختم من ! که به نسيمي حتي جهانم آشوب مي شود


مثل فرشته ها شده اي احتياط کن / زيبا و با صفا شده اي احتياط کن / چنديست که احساس مي کنم / عزيزتر از جان ما شده اي ، احتياط کن

..
سرخ شد آيينه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسي نيست پناه من و تو / هنر عاشقي امروز پسند همه نيست / که محبت شده اينگونه گناه من و تو


نگاه تو سيب است و من نيوتني بيچاره ، بي خواب از کشف جاذبه


منو ببخش که بي خبر تو خلوتت پا ميزارم / مقصرش دلتنگيه ، من که گناهي ندارم


کوتاهترين فاصله ها براي گفتن دوستت دارم يه لبخنده ، يه دنيا لبخند براي تو


دماســنـج عشــق

نظرات شما عزیزان:

mary
ساعت11:53---14 خرداد 1390
خوبه

آشنا
ساعت23:12---28 ارديبهشت 1390
سلام...خیلی عالی خیلی...مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط محمد در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:اس ام اس, در ساعت 23:4 | |

درباره وبلاگ

سلام.به وبلاگ خودتون خوش اومدین
آرشيو
دی 1391
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
محمد
لينكستان
انتهای رویای الهه عزیز
متنوع ترین وبلاگ فارسی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شما چه کسی رو دوست دارید؟و آدرس loveline.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

ریشه های هوس رانی مردان
متاهلین عزیز بخوانند
سوالات جنسی
آیا فکر به سکس آزارتان میدهد؟
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , loveline.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com